Lørdag d. 23 maj med løbsstart kl. 10.30 inviterer Aarhus Travklub og Aarhus Travamatørklub til fællestræning på Jydsk Væddeløbsbane.
Program:
- Der køres to løb efter tiderne 1.30 og 1.25 og rides et montéløb.
- Ved mere end 12 tilmeldte i et løb, deles løbet.
- Hvis der ikke er meldt nok montéheste til deres løb kan gennemføres, vil de blive flyttet over i 1.25 sulkyløbet, 20 meter efter sidste volte.
- Der bliver en master i hvert løb (fremgår af startlisten)
- Der køres/rides i samlet felt, med frit tempo de sidste 500 meter.
- Alle løb afvikles med voltestart, grunddistance 2300 meter.
- Eventuelt kørsel med startbilen umiddelbart efter sidste løb, såfremt der er banepersonale til rådighed, selvfølgelig med samme tilmeldingsfrist
- Hjelm og sikkerhedsvest er påkrævet. Al deltagelse sker på eget ansvar.
Tilmelding:
- Senest mandag d. 18. maj kl. 12.00 til Anne-Marie Kjær på sms 30572445 eller annemarienk@hotmail.com.
- Oplys hest, kusk/rytter samt løb og evt. ønske om prøvestart. Skriv gerne, hvis der er særlige hensyn, som fx. hvis man ikke vil føre volten op.
Praktisk:
- Minimum 10 heste i alt for at gennemføre dagen, og minimum 3 heste pr. løb.
- Dagen arrangeres af frivillige – vi har brug for din hjælp! Meld gerne ind til Anne-Marie, hvis du kan hjælpe som fx starter, snoretrækker eller andet.
Tidsplan:
- Startlisten offentliggøres torsdag d. 21. maj på jvb-aarhus.dk, aatak.dk, ATAK’s Facebookside og travklubben.dk.
- Hjælpere får direkte besked om opgaver.
Efter sidste løbsafvikling inviterer Aarhus Travklub og Aarhus Travamatørklub alle deltagere og hjælpere til et let traktement i Tutten, hvor der kan købes sandwich til 50 kr., mens 1 øl eller 1 vand vil blive sponsoreret til kuske/ryttere og til medlemmer af ATAK og Aarhus Travklub. Det er gratis for frivillige hjælpere at deltage.
Vi håber på stor opbakning til dagen.
Med venlig hilsen
Aarhus Travklub
